[GAMBAR 18++] Gadis Selamba Kongsi Gambar Panas Di Wechat.

Seorang gadis melayu dengan selamba mengongsi gambar yang agak tidak sopan di Wechat dengan selamba. Gadis tersebut dengan nama akaun Ladies Night mengongsi gambarnya dengan keadaan muka yang berlumuran dengan cecair putih yang pekat.
Gambar tersebut hadir dengan caption "adek jahat... habes muka akak" dan menerusi beberapa komen dari gambar itu, jelas sekali cecair pada muka gadis itu adalah benih adik angkatnya. Sungguh tidak bermoral tindakan gadis ini, sudah lah melakukan dosa, bangga lagi dikongsi kepada orang ramai.

Anda lihatlah sendiri gambar, caption dan komen-komen tersebut di bawah:



Apa dah jadi ni?? Selamba je dia bagitahu semua orang. Adik angkat dia takda tangan ke? Haish, asal la sampai jadi jahil mcm ni budak-budak ni. Harap-harap akaun tu hanyalah akaun fake. Takkan la sampai macam tu kan.